Masa Sinar...

Monday, June 20, 2011

SMK SERI KENANGAN...




SMK SERI KENANGAN... inilah sekolah tempat aku berpraktikum skang nie.... sekolahnya bagus... sekolah nombor 1 dalam Segamat... budak-budak pun ok... aku kat sni jadi kaunselor pelatih.. maknanya semua budak yang bermasalah akan berurusan dengan aku sama ada secara suka rela ataupun dirujuk oleh guru... hehehe aku ingin sekali berbakti kepada sekolah nie... Pada mulanya, aku rase tak selesa dengan persekitaran sekolah nie... namun selepas beberapa ketika, aku dah dapat adik baru (klien), aku mula merasakan yang aku diterima di sekolah ini... budak-budak pun ok... aku semakin seronok untuk bekerja di sekolah ini.... Ok lah... abis kt sni dulu cerita aku... nanti aku sambung lagi.... chow...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails